Цікаве

Новаторський підхід школи Соробан до розвитку мозку

Перевага людського мозку над комп’ютером

Наукові дослідження, передові технології не наблизили вчених до створення штучного розуму, функціонування якого було б ідентичне діяльності людського мозку. Величезний прорив здійснила наука у створенні роботів, що рухаються як люди, але здатних «думати» й акумулювати ідеї як люди – таких ще не вигадали.

У чому перевага людини перед найпотужнішим комп’ютером? Можливо, справа в неоднорідності нашого мозку. Усі знають, що мозок має дві половини – праву і ліву півкулі. Права відає образним мисленням, уявою, інтуїцією, а ліва відповідає за логіку, аналітичні здібності, чітке сприйняття. Якщо мозок у процесі навчання розвивається нерівномірно, одна з півкуль починає домінувати. Це головна причина того, що люди діляться на «гуманітаріїв» і «технарів». Чим більш односторонній розвиток мозку, тим більша його схожість з комп’ютером – він також легко вирішує однотипні завдання за готовим алгоритмом. Ефективність такої роботи залежить від кількості нейронних зв’язків між півкулями.

novatorskij-podxod-k-razvitiyu-mozga--1

Чи замислювалися ви, чого ми чекаємо, виховуючи наших дітей? Щоб вони були здоровими? Так. Щасливими? Зрозуміло! А які наші плани щодо їх розумових здібностей? Адже ніхто не марить виростити сина – вантажника або доньку – прибиральницю. Ми бажаємо їм більш престижної, розумової праці. Але чи справді розум приносить щастя? На прикладі математика Григорія Пельмана, який володіє унікальними здібностями до точних наук, що дозволили йому довести гіпотезу Пуанкаре, ми бачимо – не обов’язково. Сьогодні цей великий вчений живе у власному, відірваному від реальності маленькому світі, в якому немає місця яскравим подіям, враженням. Приголомшливий розум у такому обмеженому просторі не вписується в поняття «щастя», «гармонія».

Що стосується гармонії – вона досягається шляхом одночасного розвитку ОБОХ півкуль головного мозку. Так, із обдарованої дитини з художнім хистом виховати геніального фізика-теоретика не вийде, але максимально врівноважити півкулі реально.

novatorskij-podxod-k-razvitiyu-mozga-

Чотири роки тому нам довелось вперше зіткнутися з методикою ментальної арифметики. Це було, мов осяяння! Ми побачили, що усний рахунок може тренувати відразу обидві півкулі головного мозку. Для тих, хто не вірить, ми підготували переконливі докази.

У вирішенні найпростішого прикладу «2+2» що робить кожен з нас? Ми просто витягуємо з пам’яті готове рішення, яке було там відкладене ще в початковій школі. Права півкуля при цьому не діє. Ментальна арифметика працює інакше: діти вчаться робити обчислення на рахівницях абак, а потім працюють з уявним рахунковим інструментом. Відтворювати рахівниці в умі допомагає права півкуля. Ліва півкуля направляє сигнал, права візуалізує дію і готову відповідь, яку потім ліва півкуля перетворює в цифрові знаки. Просте тренування для мозку. Потрібно підтвердження, що це працює? Тоді дивіться відео, у якому дитина демонструє злагоджену роботу правої та лівої півкуль: розповідає вірш і вирішує приклад одночасно.

Найважливішим у навчанні є не здатність швидко складати-віднімати в умі, а саме тренування. Як у спорті. У житті навряд чи стане у нагоді уміння піднімати штангу, а от сила ще й як знадобиться.

Які переваги дає дитині методика? Кожному пункту ви знайдете відео-підтвердження, розміщені на нашому YouTube каналі та на сторінках у соціальних мережах. Якість залишає бажати кращого, але це не професійні рекламні ролики, а аматорські записи, зроблені вдячними батьками.

  1. Здатність концентруватися. Так, матусі, це реально! Просто подивіться, як дитина зосереджено, ні на секунду не відволікаючись, вирішує завдання на 49 дій.
  2. Швидка реакція. Могли ви уявити, що приклад можна розв’язати за 0,3 секунди?
  3. Правильна мотивація. Найважливіший пункт. Усі радіють своїм успіхам. Дитина відчуває свою значимість, якщо у чомусь вона сильніша за маму й тата, усіх найближчих родичів і кращого друга. Так, вона розумніша, але тільки в одній науці. Якщо добре постаратися, можна так само обігнати однолітків і в інших дисциплінах. Відчувши смак перемоги, хто не захоче знову відчути себе найкращим?

Незважаючи на всі плюси, у базовій методиці ментальної арифметики є підводні камені. Виявилося, що вона орієнтована на найбільш обдарованих дітей. Усім іншим, щоб отримати задовільний результат, потрібно старанно працювати в цьому напрямку 2 рази на тиждень 5 років, як це роблять у звичайних японських школах. Якщо ви не маєте такої можливості, власники шкіл, що придбали франшизу на використання методики ментальної арифметики, дадуть зрозуміти – ваша дитина безталанна.

Ми зіткнулися з проблемами в реалізації програми навчання в Туреччині, де 4 роки тому відкрили першу школу. Результат 25% нас шокував. Що ми могли зробити?

  1. Відмовитися від ідеї.
  2. Почати без зазору совісті заробляти гроші на дітях (адже за методику вже сплачено).
  3. Створити власну ефективну програму Соробан ТМ.

Усі знають, що незалежно від предмета навчання, головну роль в досягненні результату грає саме спосіб викладання. Прикладом є вивчення дітьми англійської мови в наших загальноосвітніх школах. До цього моменту жоден учень не оволодів досконало мовою на шкільних уроках, незважаючи на довге, інтенсивне навчання (2 рази на тиждень впродовж багатьох років).

novatorskij-podxod-k-razvitiyu-mozga-1

Так ми обрали третій шлях. Що ми зробили?

По-перше, дали дітям можливість здобувати свої маленькі перемоги вже на першому занятті. У класичній методиці спочатку необхідно досконало вивчити техніку роботи з рахівницями і вже потім переходити до усного рахунку.

По-друге, наша програма ефективніша завдяки щоденним тренуванням. Не хвилюйтеся, ці домашні завдання діти роблять із задоволенням. Ще б пак, вони годують діда Соробана суші, а той танцює! Весело! Саме те, що потрібно кожній дитині.

По-третє, тренеру доступна інформація про те, як кожен учень впорався з домашнім завданням. Це дає можливість підготувати ефективний план наступного уроку.

Ще ми маємо систему множення, у якій таблиця множення не використовується. Ми розробили цікаві розвиваючі ігри для дітей, які поки не можуть займатися в групі. Крім того, лише у нас є адаптована для гаджетів програма навчання (ми розуміємо, що зараз багато хто обирає смартфони і планшети замість звичайних комп’ютерів).

Наші унікальні розробки і лідерство в сфері дитячого розвитку стали використовувати собі на благо деякі «перевірені методики». Вони підміняють своє ім’я та анонсують себе як «Школа усного рахунку Соробан». У них немає на це юридичного права і зрештою, це просто не етично, особливо коли під своїм лого вони розміщують відеоролики, демонструючі наші результати. Їх метою є обдурення батьків, збільшення кількості своїх учнів.

novatorskij-podxod-k-razvitiyu-mozga1

Наші оригінальні школи Соробан ТМ працюють сьогодні в Україні, Росії, Білорусі, і перший клас цього року стартував в Італії. Список справжніх шкіл ви знайдете на сайтах soroban.com.ua, soroban.ru, soroban,by. Якщо разрекламированної школи немає в списках, ви маєте справу з підробкою. Стережіться шахраїв!

Ми віримо, що займаємося важливим, добрим ділом. І нашою метою, в першу чергу, є гармонійний розвиток дітей, а не швидкий рахунок в умі. Наша методика приносить реальні плоди, і ми даємо вам можливість оцінити її дію. У вашому розпорядженні цілий місяць пробних занять. Якщо вам не сподобається, цей період навчання буде для вашої дитини БЕЗКОШТОВНИЙ. Чому? Все просто – 95% дітей продовжують навчання разом з нами.

Ми віримо в вашу дитину, знаємо, що всі діти талановиті, їм лише потрібна правильна методика і хороший вчитель.

Опублікувати коментар

Вартість навчання 1100800 грн.
АКЦІЯ Реєстрація до 31.08.2016р. ціна - 800 грн./місяць. Вартість навчання з 01.09.2016р. 1100 грн./місяць 1 дитина в родині - 800 грн./міс. Знижка на навчання 2-ої дитини - 30% знижка на навчання 3-ої дитини - 40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.