Цікаве

Як мотивувати дитину робити домашнє завдання?

Соробан

Соробан

Як часто ми, Дорослі, намагаючись чогось навчити дитину або допомагаючи із завданнями, акцентуємо її увагу на тому, що вона зробила не так: не так написала букву, не так порахувала приклад, неправильно тримає ручку …
Або ще гірше: у тебе жахлива поведінка, ти не вмієш поводитися, ти недолугий, горе ти моє  і т.д.
І виростають з наших дітей дорослі, які  роблять акценти тільки на тому, що не вдалося:
«Так, це нормально», – каже чоловік своїй дружині,
«Ось тільки потрібно ще досолити, прибрати ось це і додати приправу!»
Або так:  “Ой, як добре ти зробив ремонт, тільки ось тут перероби, це заміни, тут підфарбуй, там почисти …”
Знайомо?
Ви тільки уявіть – людина старається, вкладає всі сили і душу в свою роботу, приходить показати і чекає похвали, а йому – тут не так і це не так. І всі думають, що цим вони допомагають зробити роботу краще.

А у людини руки вже опустилися …

Так це дорослий, він може і переборе себе, почне спочатку або змінить щось – свій настрій або роботу.
А малюк, який тільки вчиться щось робити: писати, малювати, рахувати, відкривати цей світ. А йому, з найкращих спонукань кажуть що це не так, це некрасиво, тут знову неправильно. Хвилин через 10 таких «похвал» і дитя перестане намагатися, адже все одно ж погано виходить.

Нас часто запитують батьки: «Як мотивувати дитину робити домашнє завдання?»

Наша відповідь: «Хваліть за успіхи, нехай за маленькі, але на тах, які при постійному використанні приносять перемогу».
Скажіть дитині: «Ти зараз вчишся, у тебе не може бути помилок, це тренування і у тебе виходить тут і тут, а ось тут ти мене взагалі здивував і порадував.»
Пам’ятайте: На чому фокусуємо, те і росте, на що направлено увагу, те і збільшується.
У нашій Школі усного рахунку «Соробан» ми використовуємо «метод зеленої ручки», який розробила Тетяна Іваненко, коли займалася з донькою підготовкою руки до письма. Вона виділяла всі красиві і правильні літери зеленої пастою. Дитині це так сподобалося, що після кожного завдання, вона просила маму показати де красиво і правильно і приходила в захват від маминого: «А ось це ІДЕАЛЬНО!»
Працюючи з дітьми на уроках усного рахунку важливо показати, чого дитина досягла, де і що у нього виходить найкраще. І ми не хвалимо «на порожньому місці», будь-яку похвалу потрібно постаратися отримати. І діти стараються. Жодна дитина не йде від нас без слів:
«Сьогодні ти прекрасно рахував однозначні, пам’ятаєш, на минулому уроці твоя швидкість була 1 хв, а сьогодні 0,8»
«У мене сьогодні піднявся настрій, коли я побачила, що ти зробив домашнє завдання»
«Ти відмінно впорався з Братом 2! Я вірю в тебе! І знаю, що на наступний урок ти покажеш мені такий же результат на Брат 4. І домашні тренування тобі в цьому допоможуть »
Найважливіше на уроках, показати дитині, що він робить добре і що у нього виходить. 

Тренера намагаються помічати успіхи в будь-якому напрямку, ставити на цьому акцент. Адже це зовсім інший підхід – виділяти не невдачі, а те, що зроблено краще. І коли ми не акцентуємо увагу на помилках, вони проходять самі собою, адже дитина прагне зробити те, за що його похвалили – сам, і з своєї доброї волі.

Опублікувати коментар

Вартість навчання 1100800 грн.
АКЦІЯ Реєстрація до 31.08.2016р. ціна - 800 грн./місяць. Вартість навчання з 01.09.2016р. 1100 грн./місяць 1 дитина в родині - 800 грн./міс. Знижка на навчання 2-ої дитини - 30% знижка на навчання 3-ої дитини - 40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.