Методика навчання

Не спізніться. Методика є доступною лише дітям від 5 до 11 років. Саме в цьому віці проходить найактивніший розвиток нейронних зв’язків у мозку. Чим раніше розпочати навчання, тим краще, а дорослу людину навчити цій методиці практично неможливо.

 

Майже кожна дитина справляється з навчанням завдяки нашій методиці. Вона полягає в поєднанні  японської системи, що пройшла випробування століттями та розроблених нами програмам. Ця методика потребує лише  1 (ОДНОГО!) заняття на тиждень в школі, а решту днів лише самостійної роботи по 15 хвилин щоденно за допомогою спеціальних програм, що є на нашому сайті.

 

Найкращий спосіб перевести цифри з абстрактних закарлюк у значущий образ – це подання у вигляді рахівниць .

Поставлене завдання – навчитись працювати 2-ма півкулями мозку одночасно.

Як навчити точну півкулю працювати з образами, а образне з цифрами? Як ми уявляємо цифри в голові? Абстрактні, незрозумілі, нічого не значущі символи. Схожі на лебідь, змійку і тд.  Саме так би бачив їх незнайомий з арабськими цифрами іншопланетянин. Як відбувається складання 2+3 – з 2-х незрозумілих символів з’явився третій незрозумілий.  Отже, будь-яка арифметична операція в традиційному розумінні ускладнюється непотрібною операцією по декодуванню цифр в звучання (нехай і про себе), після перекидання результатів в ліву півкулю, обчислення, перекидання в праву півкулю і врешті-решт, знову в кодування звучання в символ.

 

А чи не занадто тернистий шлях для, здавалося б, простої операції?

 

Як дитина бачить цифри на рахівницях? Символи, котрі вона може замалювати, якими відає виключно права півкуля, вже мають для нього значення. Арифметична операція – це трансформування, зміна, одного символу в інший. Розпізнавання цифри. Наша образна півкуля мозку завантажена. І його роботою курирує точна, ліва півкуля. Ми знайшли посередника, який вмикає синхронну роботу півкуль одночасно.

 

Однією з відмінностей нашої школи від традиційних, японських є те, що робота на рахівницях відбувається одночасно двома руками. Така техніка складніша для вивчання, проте наша мета не в тому, щоб за 10 секунд  дитина складала 8 а не 7 чисел, а в тому щоб розвинути її. Синхронна робота 2-х рук допомагає синхронній роботі півкуль.

 

В японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд, і в результаті людина «бачить», а не «розпізнає» цифру. 

 

Ще де-кілька слів – чому ми не користуємося традиційними для нашої землі  рахівницями з 10 кісточками. У цих рахівниць 2 недоліки. По-перше в традиційних рахівницях одне і те ж число можна представити 2-ма різними способами, а це вже веде до плутанини. По-друге наш мозок так влаштований, що здатний «сфотографувати» до 7 предметів одночасно. З великою кількістю необхідно буде вже включати запам’ятовування і перерахування. У японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд і в результаті людина саме «бачить» а не «розпізнає» цифру.

Вартість навчання 1100800 грн.
АКЦІЯ Реєстрація до 31.08.2016р. ціна - 800 грн./місяць. Вартість навчання з 01.09.2016р. 1100 грн./місяць 1 дитина в родині - 800 грн./міс. Знижка на навчання 2-ої дитини - 30% знижка на навчання 3-ої дитини - 40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.