Що спільного між Ньютоном, Омом, Корольовим, Оппенгеймером, Флемінгом,
Ейнштейном, Стівом Джобсом та ін.?
МОЗОК ... ЙОГО можливості й ПРИХОВАНІ РЕЗЕРВИ ...
Щоб створити комп''ютерну гру, потрібно знати комп''ютер і програмування, JavaScript, CSS, HTML і ще півсотні дисциплін.
Але найголовніше - потрібно мати розвинуту уяву, фантазію, увагу, адже перш ніж створити щось, його треба придумати та побачити у своїй голові.
Досить багато навичок, чи не правда? І якщо програмування, знання компютера, дискретної математики та компілятора можна вивчити, то де взяти гарну уяву і фантазію?
Щоб відкрити закон земного тяжіння, Ньютону потрібен був неймовірно розвинутий мозок, який умів пов''язати звичайні речі із високими матеріями, адже з простого падіння яблука вниз, він висунув теорію будови всього
Всесвіту.
Щоб створити атомну бомбу ... Це потрібно було бути генієм, яким
і був Роберт Оппенгеймер. Спочатку квантова теорія, а потім робота з атомом і Хіросіма. З дитинства в ньому були задатки генія, його мозок був неймовірно розвинутий.
Закон Ома.
Сергій Корольов і його супутники й ракети. Олександр Флемінг і його работа над першим антибіотиком.
Всім відомий Ейнштейн із теорією відносності та гравітаціі. Стів Джобс з останніми яскравими досягненнями у сфері компютеризаціі.
Щоб залишити слід в історії, який залишили ці люди, потрібно було бути не просто генієм, а супер людиною.
Таємниця їхнього розвитку від нас закрита, ми знаємо лише частини їхніх біографій і життєвого шляху, який привів їх до великих відкриттів. Але висновок напрошується
один – їхній мозок розвивався так, як НЕ розвивається в інших людей.
Як і ЩО ПОТРІБНО МОЗКУ?
За теорією вчених, ми використовуємо тільки частину мозку. Останні дослідження кажуть, що у кожному із нас закладено свій потенціал і вся річ у тому, як ми його розкриваємо.
Активний період розвитку триває до 12 років. Будова і зміцнення зв''язків між клітинами мозку, спарена робота півкуль - все це дано нам з народження, і тільки від умов, в яких ми розвиваємось, залежить, чи відкриємо ми те, що закладено нам природою.
Чи знаєте ви методики, способи або прийоми, які надають 100% умови для розвитку мозку?
Математика? Можливо!
Цариця наук і її точність і раціональность. Більша активність лівої півкулі.
Творчість? Напевно!
Політ фантазії, уяви та ідей. Права півкуля з її великою перевагою.
Як і де можна все це поєднати?
Ментальная арифметика!
2-тисячорічнаісторія рахівниць, японська якість викладання, але складність у навчанні й тільки для обдарованих.
2013 рік. Юрій Новосьолов І його вдосконалена методика ментальної арифметики для всіх.
Твій мозок - твій друг і тільки ти можеш дати йому те, що відкриє всі вміння і навички, які закладені природою.
Сьогодні майже кожен Дитячий Центр розвитку пропонує навчання дитини за різними напрямками: математика і логіка, творчість і фантазія. Згоден, що привести на всі потрібні заняття дитину досить складно і втомливе.
І якщо ще Дитячий Центр міста пропонує багато «
розвивалок», то йому складніше вдосконалюватись в чомусь одному.
25 років тому японці вигадали, як з''єднати в одну методику все, що надасть поштовх розвитку усіх навичок і лівої, і правої півкуль, без
перекосу в один бік. Ментальна арифметика або усне рахування. Але є мінус: засвоювали її тільки обдаровані діти.
Команда Школи усного рахування Соробан на чолі із Юрієм Новосьоловим починає вдосконалювати методику та адаптувати її для наших дітей.
Принцип дії простий: із допомогою усного рахування підштовхнути мозок до міцної взаємодії його лівої та правої півкуль і вдосконалюватися в цьому напрямку. Те, що це вдалося, було
схоже на диво: діти спритно використовували уяву для активізації правої півкулі й видачі відповіді на приклади лівою.
У 2014 році народилась програма Дід Соробан, яка семимильними кроками двинула розвиток мозку
соробанят вперед. Дід Соробан – гра дітей на улюбленому
комп''ютері, із дозуванням навантажень на зір і завданнями, які контролює тренер. Вузька направленість вдосконалення самої методики Соробан ®, яка розвиває велику кількість навичок мозку, сприяє
її кращій роботі. Методисти, програмісти й тренери Соробан ® щодня вносять поправки в програму і методику, орієнтуючись на зручність для дітей і батьків.
У Соробан ® не потрібно бути обдарованим або генієм, щоб освоїти усне рахування. Та рахування і не головне у тренуваннях. Головне – розвиток мозку, стимул для лівої та правої півкуль працювати у парі й зміцнювати зв''язок між собою.
А мозок, розвинений так, як закладено природою, без однобокості та спрямування тільки на одну півкулю, здатний не тільки створити хороший
фундамент для подальшого розвитку дитини, але й дати їй можливість робити неймовірні відкриття для себе і для планети Земля.
Читайте ще: Новаторський підхід школи
Соробан до розвитку мозку