З народження дитина отримує дві життєві опори – батька й матір. Усі рішення та вчинки батьків стосовно дитини будують її майбутнє. Саме від нас, Батьків, залежить, чи стане дитина успішною, чи відкриється їй цей світ з хорошого боку, або з малюка виросте невдаха, якого світ не прийме.
Батьки будують фундамент майбутнього для сина чи дочки, і на цій опорі будуватиме своє життя дитина. Тверда опора, зроблена з любові й розуміння, непорушних сімейних цінностей і гарного навчання, стане відмінним фундаментом для майбутнього життя. Тому, коли приходить час приймати важливі рішення, чи це вибір садочка, школи, підходу до виховання й навчання, важливо розуміти – від цього вибору залежить все подальше життя маленької людини.
Сьогодні ми робимо акцент на виборі правильної методики навчання.
Давайте розберімося - що є основою успішного навчання?
Всі дороги ведуть до фізіологічної основи людини - до мозку!
Дитина - порожній і чистий глечик, наповнення якого в руках дорослого. І чим його наповнимо з дитинства, те і будемо пити в старості. У природі закладений інтерес малятка до нового, інакше він не зможе розвиватися. Адже саме від частоти стимуляції півкуль (а новизна -- відмінний стимулятор) безпосередньо залежить, як буде розвиватися дитина. З народження першість належить правій півкулі, але приблизно з трьох років на сцену виходить ліва. І вже багато століть саме її вважають головною, і наголос у розвитку робиться на ліву - точну, раціональну півкулю. За останні років 50, вчені довели, що важливі обидві півкулі, а особливо важливий зв’язок між ними, їх злагоджена й гармонійна робота. На жаль, система освіти досі не враховує це важливе відкриття, і наші школи й садочки продовжують наполегливо розвивати більше ліву півкулю.
Ось тільки життя нам намагається довести – права півкуля мозку потребує такого ж активного розвитку як і ліва. І сьогодні дуже важливо в розвитку дитини під час навчання гармонійно використовувати обидві частини мозку.
І ось, виникає питання – чи існує методика, здатна синхронно, гармонійно розвивати мозок? І чи існує вона в Україні?
Так, існує. І такій методиці близько 500 років. Вона перевірена мільйонами дітей і активно використовується в Японії – одній з найбільш розвинених і успішних країн світу.
І, ТАК, за цією методикою вже три роки навчаються діти в Україні.
Це - Методика усного рахування Соробан, яку ми привезли до України.
Методика заснована на спеціальних завданнях і вправах, які однаково стимулюють всі ділянки мозку дитини. Читайте
статтю:
Розробили методику японці близько 25 років тому, і полягає вона в навчанні усному рахунку на рахівницях абак. Ми удосконалили цю методику й створили унікальну комп’ютерну програму, яка допомагає вдома щоденно закріплювати отримані навички усного рахунку. Це, у свою чергу, веде до постійної стимуляції відділів мозку і, говорячи мовою біології, сприяє активному створенню мозкових синапсів.
Що дає Методика усного рахунку Соробан, і з якого віку найкраще займатися за цією методикою?
Активний розвиток мозку закінчується в 12 років. Саме завдяки фізіології, ми здатні активно навчатися до цього віку. Це щось схоже на протоптану доріжку в лісі – чим більше доріжок, тим більше шляхів виходу з нього. Чим більше зв’язків між клітинами мозку, тим ширший і глибший розвиток особистості. З 12 років ми вже не можемо протоптувати доріжки. З цією кількістю доріжок ми будемо жити все життя. Нам залишається тільки розширювати протоптані шляхи. Відповідно, в мозку, після 12 років ми можемо тільки поглиблювати та розширювати вже отримані знання та вміння. Звичайно, це не означає, що ми не зможемо навчитися чогось нового. Можемо, але тільки в межах «протоптаних нами доріжок».
Звідси висновок - в дитячому віці потрібно сприяти активному створенню нейронних зв’язків мозку у всіх напрямках. Слід активно й синхронно розвивати
обидві півкулі, даючи дитині всі шанси на повноцінне успішне життя.
Методика Соробан розрахована саме на це – в процесі навчання усному рахунку, ми «протоптуємо стежки» у всіх напрямках, які нам дозволяє природа. Завдяки нашій методиці у дітей відкриваються нові здібності та удосконалюються вже наявні.
Дитина легко може:
- Синтезувати й аналізувати величезні обсяги інформації,
- Концентруватися на головному,
- Нестандартно мислити,
- Чудово розвивається будь-який вид мислення,
- Фантазія, уява, увага, пам’ять,
- Розвивається інтуїція,
- Образне сприйняття,
- Мислення аналогіями,
- Творчість,
- Швидкість сприйняття інформації,
- Образне сприйняття,
- Уміння йти від загального до конкретного,
- Віра в себе і в свої сили.
І головне питання - а чи допоможе це в житті?
Так, будь-яка з перерахованих вище навичок – це фундамент, основа для всього подальшого життя людини. Дитина, що пройшла навчання в Школі усного рахунку Соробан, починає легко сприймати шкільні предмети, навчання для неї стає цікавим, простим, адже її мозок уже навчений працювати в правильному режимі. А повноцінно й синхронно розвинуті обидві півкулі мозку –
запорука успішного, щасливого, гармонійного життя. Це той фундамент в навчанні, на якому можна побудувати міцний і непорушний замок знань, навичок.
Висновки, дорогі Батьки, робіть самі! Ваші діти - це вдячні учні, і від ваших рішень залежить все їхнє подальше життя!
Запис у Школу
Соробан: