Розумні фіни кажуть: «Ми готуємо дітей до життя, а не до екзаменів », і будують чудові школи нового покоління. У школах немає дверей, немає обмежень, діти вільні у виборі й навчання проходить легко, без натиску. Держава пильно стежить за навчанням дітей і педагогів. Педагогам, як і дітям, вона надає свободу у виборі методик і способів викладання, але суворо стежить за результатами.
Прогресивні канадці вважаються самими просунутими. Що говорити, якщо учні регулярно демонструють хорошу базову підготовку, і це підтверджується міжнародними рейтингами, тестами, наприклад, PISA (Programme for International Student Assessment). Основним у школах є всебічний розвиток, який починається із приготування їжі, а закінчується вищою математикою. Діти у школі не бояться отримати погану оцінку, не поділяються на «зубрилок» і «ботанів».
Просунуті японці завжди, у всьому
дотримуються традицій. У їхніх школах навчають так, що Японія стала передовою та розвинутою країною 21-го століття. В Японії школа - це ціле місто, яке має і корт, і бібліотеку, і їдальню, і ще багато різних, необхідних для навчання та виховання місць. Японці люблять усілякі гуртки та змагання, при цьому особливо заохочується творчість і математика.
Система освіти у цих країнах докорінно відрізняється від нашої. У нас вже років так ... багато років ... головним є зазубрювання, дотримування правил і затискання дитини в межи. Уся діяльність шкіл направлена на запам’ятовування таблиці множення, на вивчення правил і аксіом, занадто не розбираючись у їхніх джерелах.
Дуже радує те, що останні років 5 велику нішу у навчанні й розвитку дитини зайняли всілякі центри раннього розвитку дітей, які використовують найцікавіші дієві методики в сфері освіти й виховання. Засмучує те, що більшість з них або недосконало знають методику, або неправильно навчають. Часто викладачі не мають спеціальної профільної освіти, а ще гірше, коли такі центри, прикриваючись відомою методикою, не вловлюючи її специфіки, працюють на викачування грошей з довірливих батьків.
На пострадянському просторі Школа усного рахування Соробан стала першою школою, яка відкрила дітям ментальну арифметику як засіб для розвитку обох півкуль мозку. Методика взята з Японії, де вся молодша школа вивчає її п’ять років. А навчаючись далі, 99% школярів продовжують вдосконалювати її із репетиторами. Окрім Японії, за методикою усного рахування вчаться ще у 56 країнах світу.
До України методику привіз Юрій Новосьолов, який отримав патент на рахівниці абак (соробан) і відкрив першу школу у Дніпрі. За два роки школи відкрилися вже в 10-ти містах. За цією методикою Юрієм були розроблені матеріали для навчання, онлайн- тренажер для закріплення навичок рахунку вдома. Тренажер дозволяє контролювати навантаження й налаштовувати приклади так, що дитина розв’язує 90% із них. Вся методика чітко прописана й розроблена з метою активації одночасно обох півкуль. Тренери Школи проходять навчання тільки очно у засновника школи, ніяких заочних або онлайн - курсів. Після закінчення навчання тренери отримують сертифікат, який є підтвердженням якості із перших рук.
Як і будь-який дуже популярний продукт, Школа придбала плагіаторів, які намагаються під виглядом шкіл ментальної арифметики нав’язати батькам неякісний продукт. Але різниця наявна: вже через пару місяців діти, які не засвоїли правильно ази, не можуть опанувати подальшу програму, а це означає, що мозок не працює у зв’язці, а це і є основою навчання. На щастя, справжнє видно відразу.
Ось кілька відмінностей, за якими ви можете відрізнити справжню школу Соробан від шахраїв:
- Справжня школа ментальної арифметики має законне підтвердження на використання методики.
- У Школі є сотні відео, які підтверджують відмінний результат роботи.
- У Школі є відгуки справжніх батьків, діти яких навчалися або навчаються у школі, із посиланням на їх профілі у соцмережах. І в будь-який момент ви можете написати будь-якому із батьків і отримати рекомендації.
- Усі тренери Школи проходять тільки очне навчання із підтвердженням якості.
- У справжній Школі усного рахування ви маєте можливість скористатися послугою - пробне навчання, щоб зрозуміти, чи подобається дитині вивчати усний рахунок. Так! Для справжньої Школи бажання дитини має значення.
- Тренери можуть порадити привести дитину через певний час, якщо вони побачать, що дитині це рано чи нецікаво. Школі Важливі зауваження про якість послуг, які вона надає, і результат своєї роботи.
- У справжній Школі навчаються діти тренерів (своїм погане не даси).
- Якість завжди контролюється засновником Соробан.
- У справжній Школі тренери завжди на зв’язку й готові допомогти у вирішенні будь-якого навчального питання.
- Інформація про Школу присутня у відкритому доступі в інтернеті. Правильність усіх даних можна перевірити просто «погугливши» назву.
Основний матеріал, який стосується впровадження методики, історії її розвитку, заснування шкіл, результату навчання є унікальним, а НЕ списаним зі сторонніх ресурсів (зараз це легко перевірити за допомогою спеціальних програм і знайти першоджерело).
Можливо, нам із вами не загрожують у найближчому майбутньому школи без обмежень, як у Фінляндії. Нам ще багато років доведеться чекати хорошу базову підготовку, як у Канаді. Можливо, що у найближчі 10 років ми не станемо найрозвинутішою країною, такою, як Японія. Але з повною відповідальністю скажу про те, що у нас є для цього всі інструменти: бажання жити краще, любов до України й наших дітей та перевірені часом хороші методики навчання, такі, як Методика усного рахування Соробан!
Що таке Соробан і «з чим його їдять», читайте
тут:
Детальніше про
методику:
Контакти й графік занять
тут: